Casus DSTNY
Instructie e-learnings voor
alle klanten van DSTNY!
- To the point e-learnings over het gebruik van DSTNY software
- Vloeiende implementatie van communicatie software door e-learning
- Trainingen blijven toegankelijk als naslagwerk
Casus DSTNY
Instructie e-learnings voor
alle klanten van DSTNY!
- To the point e-learnings over het gebruik van DSTNY software
- Vloeiende implementatie van communicatie software door e-learning
- Trainingen blijven toegankelijk als naslagwerk
Instructie e-learnings voor alle klanten van DSTNY!
- To the point e-learnings over het gebruik van DSTNY software
- Vloeiende implementatie van communicatie software door e-learning
- Trainingen blijven toegankelijk als naslagwerk
KLANT
DSTNY
Geluk zit in de kleine dingen.
Dat weten ze bij DSTNY als geen ander!
Communiceren over de hele wereld! DSTNY maakt het mogelijk. Allerlei communicatiemiddelen waaronder telefooncentrales worden DSTNY over de hele wereld geïmplementeerd. Hier hoort natuurlijk ook training bij.
Voor- en na de live gang van een nieuwe implementatie van een communicatie centrale bij een klant, kunnen medewerkers een set van E-training doorlopen opdat men weet hoe men de software van de centrale kan bedienen/gebruiken.
Daarna blijven de trainingen toegankelijk als naslagwerk of voor latere nieuwe medewerkers. Dat is kennis borgen!


Communiceren over de hele wereld!
DSTNY maakt het mogelijk