


Leiderschap en samenwerken trainingen
Deze e-trainingen kennen twee doelgroepen: de leidinggevende (van directie tot meewerkend voorman) en de medewerker.
Bij de trainingen in leiderschap kijken we naar randvoorwaarden die nodig zijn om jouw organisatie top te laten draaien. Denk hierbij aan onderwerpen zoals missie, visie, strategie, inrichting van bedrijfsprocessen en sturingsmiddelen, situationeel leidinggeven en nog vele andere thema’s.
De samenwerkingstrainingen zijn voor iedereen leuk en boeiend om te volgen. Je leert over jezelf en tegelijkertijd over je collega’s. Je kan hierbij denken aan feedback geven en natuurlijk ontvangen. Of diverse niveaus van begrijpen. Want horen is niet hetzelfde als luisteren, luisteren niet hetzelfde als begrijpen, begrijpen niet hetzelfde als accepteren en accepteren niet hetzelfde als doen! Snap je het nog?
Ook onze pil tegen alle problemen, LSD, helpt altijd!
Ooh ja erg belangrijk: LSD staat hier voor Luisteren Samenvatten Doorvragen.
Leuk én confronterend door de herkenbaarheid.
Duidelijke richtlijnen om mee aan de slag te gaan.
Goed voor een ander, maar ook zeker leuk voor jezelf.
Bijpassende e-trainingen

Je missie, visie, strategie en de uitrol daarvan ontwikkelen vormt de basis van je bedrijf. Het geeft jou richting, maar ook je collega’s. voor korte termijn beslissingen, maar ook (middel)lange. We geven je hier handvatten waar je hierbij aan kunt denken.

Ieder bedrijf is hard aan het werk voor resultaten. Maar ben je met de goede dingen bezig? En geven ze het resultaat dat je wenst? Om goed voorbereid te zijn op de toekomst is het belangrijk de juiste sturingsmiddelen in te richten, op bedrijfs- en afdelingsniveau. Deze trainingen vertellen je hoe je de juiste KPI’s kunt kiezen.

Hoe belangrijk is het om van en met elkaar te leren? Maar aan een ander ‘kritiek’ geven is niet altijd makkelijk: hoe zal het ontvangen worden of hoe zal de kritiekgever daarna ontvangen worden, kan daarbij een rol spelen. Reden om niks te zeggen? Wij vinden van niet!

Makkelijker gezegd dan gedaan: snappen en accepteren dat een ander feedback aan jou opbouwend bedoelt. Of dat je er de achterliggende boodschap uit moet halen… Het is belangrijk er constructief mee om te gaan, maar hoe doe je dat?
Zin om verder te ontwikkelen?
Onze andere thema’s
Onboarding

Achtergrondkennis

Continu verbeteren

Werkplek
